Verificer mit kredit-/debetkort

For at bekræfte dit kredit- eller debetkort skal du sende tydelige kopier af følgende dokumenter:

  • Et gyldigt pas eller ID-kort udstedt af myndighederne (forside og bagside).
  • En forbrugsregning (telefon, gas, vand), der viser dit navn, din adresse og en udstedelsesdato (må ikke være ældre end tre måneder). Hvis du ikke har en forbrugsregning, kan du sende os et bankkontoudtog med dit navn og din adresse. Vi accepterer ikke kontoudtog fra onlinebanker såsom Revolut, Monese, Monzo, Atom, N26 og Pockit Ltd til dette formål.
  • Dit seneste kontoudtog (højst tre måneder gammelt) for dit kort med kortindehavers navn, kreditkortnummer (kun de første seks og de sidste fire cifre skal være synlige), adresse og dato for kontoudtoget.
  • Forsiden af dit betalingskort.

Screenshots er OK – såfremt alle dine oplysninger og hele hjemmesidens URL er synlige.

Overholdelse af PCI:
Som en del af vores vedvarende bestræbelser på at beskytte vores kunders data og overholde betalingskortindustriens datasikkerhedsstandarder (Payment Card Industry Data Security Standard eller PCI DSS) skal du sørge for, at kun de første seks og sidste fire cifre af dit kortnummer kan ses. Alle andre cifre skal sløres eller dækkes. Du må ikke indsende en kopi af bagsiden på dit kredit-/debetkort.

Du kan sende dine dokumenter via vores kontaktformular.

Sådan finder du formularen:

Hjemmeside og desktop

Hjælp → Kontakt os

Mobilapp

Gå til Menu (Android) eller Mere (iOS), og vælg derefter:

Indstillinger og værktøjer → Kundeservice → Kontakt Support

Hvis du bruger PokerStars Next Gen-appen, trykker du på Konto for at åbne kontopanelet og vælger:

Hjælp → Kontakt Support

Når du har åbnet formularen, skal du vælge:

  • Kategori: Kontosikkerhed og bekræftelse
  • Underkategori: Upload dokumenter

Feedback

Besvarede denne artikel dit spørgsmål?

Relaterede Hjælp-artikler