Hvad kan vi hjælpe dig med?

Indtast et søgeord eller en kort sætning angående dit spørgsmål i feltet herunder, så vises de mest relevante artikler.

Søg

Rapportere software problemer, defekter eller fejlbeskeder

Oplever dy problemer med vores software, men kan ikke finde en løsning inde på vores hjemmesides Hjælpecenter? Bare rolig, vi er her for at hjælpe dig!

Vi anbefaler at sende den følgende information til vores Kundeservice, og så vil vi se, hvad vi kan gøre for at få dig tilbage til at spille så hurtigt som muligt:

  • Et skærmbillede af fejlen eller problemet du oplever.
  • En kopi af vores softwares logfiler i din rapport.
  • En beskrivelse af problemet.

Tjek den nedenstående information ud for assistance med at tage et skærmbillede:

Tage et skærmbillede

Åben skærmen hvor du oplever problemet (f. eks fejlbeskeden, defekt osv.), og følge trinene nedenfor afhængigt af din enhed/styresystem:

Windows
  1. Tryk og hold Alt tasten, mens du trykker på print screen tasten (når du gør dette, skulle intet ske, eller sådan skulle man tro)
  2. Tryk og hold Windows tasten (ved siden Ctrl tasten, og den har Windows logoet). Mens du holder denne tast, tryk på R tasten, og et vindue med et felt vil dukke op.
  3. Indtast mspaint i det felt, og tryk Enter, Paint applikationen vil åbne.
  4. På den blanke side af skærmen som der åbner i Paint, tryk på Ctrl + V tastaturkombinationen. Nu vil du se skræmen du optog.
  5. Vælg Fil knappen, derefter Gem Som og gem filen et behageligt sted på din computer

Hvis instruktionerne ovenfor fejler ikke virker, kan du se en illustreret guide her Take-A-Screenshot hjemmeside (ikke tilgængelig på alle sprog).

Mac

Tryk Command + Shift + 3 (alle sammen samtidig), dette vil gemme billedet på dit skrivebord.

Hvis ovenstående instrukser ikke virker, kan du se en illustreret vejledning her Apple hjemmeside.

iOS
  1. Tryk og hold tænd/lås knappen (på siden af enheden).
  2. Med det samme tryk Hjem knappen, og derefter slip tænd/lås knappen (skærmen skulle herefter gerne blinke et sekunds tid og lave en kamera klikke lyd for at indikere, at der er blevet taget et skærmbillede)

Skærmbilledet vil automatisk blive gemt i den standard Foto-app under albummet Skærmbilleder.

Hvis du har problemer med at lave et skærmbillede, så kan yderligere assistance findes på Apples hjemmeside.

Android

Instruktionerne varierer afhængig af enheden og styresystems-versionen. De mest normale metoder er:

  • Tryk og hold Lyd ned knappen og Strøm knappen samtidigt for 1-2 sekunder.

Eller

  • Tryk og hold Lyd ned knappen og Strøm knappen samtidigt for 1-2 sekunder.

En animation bør dukke frem, der viser, at der er taget et skærmbillede. Skærmbillederne vil automatisk blive gemt i den standard Foto-app under albummet Skærmbilleder. Hvis disse instruktioner ikke virker på din enhed, kan du refere til enhedens-brugervejledning for informationer om hvordan du tager et skærmbillede. Alternativt kan Greenbot hjemesiden hjælpe (kun tilgængelig på Engelsk), da det nævner instruktionerne baseret på fabrikanten.

Modtagelse af logfiler

Logfiler indeholder information genereret af vores software, og kan nogle gange finde ud af grunden til et problem. Dette tillader os at rette problemet eller give fejlfindingsråd. Det er vigtigt, at du sender os disse filer så hurtigt som muligt, da de vil blive overskrevet efter 48 timer. Der er separate instruktioner afhængig af dit styresystem, og om du kan åbne/logge ind på vores software eller ej.

Logfiler (kan åbne vores software)

Windows og Mac
  1. Start vores software (Bemærk: at logge ind er ikke krævet, for at lave denne handling, men hvis du kan logge ind først, venligst gør det).
  2. Vælg Hjælp-knappen i lobbyen (klik på Mere, hvis den ikke er synlig).
  3. Vælg Logfiler (Husk at skrive dit Stars-ID og alle oplysninger om, hvorfor du sender dine log filer).
  4. Klik på Send logfiler, så dine logfiler og din forklaring automatisk sendes til os.

Alternativt kan du gemme logfilerne som en ZIP fil ved at klikke på ZIP OG GEM knappen. Dine logfiler vil derefter automatisk blive gemt som en .zip fil på din harddisk. Det gør du ved at følge denne vejledning:

  1. Åbn lobbyen.
  2. Gå til Hjælp.
  3. Klik på Logfiler.
  4. Vælg ZIP OG GEM.
  5. Gem filen et behageligt sted.

Zip logfilerne kan videresendes til os via vores Kontakt Kundeservice formular.

iOS & Android

Først start vores app på din mobil enhed og log ind. Tryk på Menu (Android) eller Mere (iOS) derefter:

  1. Indstillinger og værktøjer
  2. Support
  3. Send Logfiler til Kundeservice

Hvis du bruger PokerStars Next Gen appen:

  1. Åben appen på din mobile enhed.
  2. Tryk på Konto Ikonet til at åbne Konto panelet.
  3. Vælg Hjælp derefter Send Logfiler til kundeservice.
  4. Skriv yderligere informationer, og derefter vælg SEND LOGFILER.

Dette sender automatisk filerne til os.

Logfiler (kan ikke åbne vores software)

Hvis du ikke kan åbne vores software, kan du stadig finde dem manuelt, og sende dem til os ved de følgende trin:

Windows

Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10:

  1. Tryk på Windows-tasten + R (på samme tid).
  2. Indtast følgende, eller kopiér/sæt ind i feltet, og tryk på Enter:
    %USERPROFILE%\AppData\Local
  3. Find og åbn vores softwares mappe.
  4. Find alle de filer, der slutter på .log.0 eller .log.1.
  5. Træk filerne ud på skrivebordet for hurtig adgang.

Windows XP:

  1. Dobbeltklik på Denne computer på dit skrivebord eller i startmenuen.
  2. Vælg C: drevet for at se din harddisk.
  3. Vælg Program Filer.
  4. Rul ned, og dobbeltklik på vores softwares mappe.
  5. Find alle de filer, der slutter på .log.0 eller .log.1.
  6. Træk filerne ud på skrivebordet for hurtig adgang.
Mac
  1. Åbn Finder, og på Menu baren i toppen af din skærm, klik på og derefter Gå til mappe.
  2. Indtast følgende, eller kopiér/sæt ind i feltet, og tryk på Enter:
    ~/Library/Logs
  3. Find og åbn vores softwares mappe.
  4. Find alle de filer, der slutter på .log.0 eller .log.1.
  5. Træk filerne ud på skrivebordet for hurtig adgang.
iOS

Du kan følge PokerStars Next Gen instruktionerne for at sende logfiler, hvis du kan åbne vores app (men kan ikke logge ind).

Men hvis du ikke kan åbne vores app, eller hvis du bruger vores klassiske app og ikke kan logge ind, er muligheden for at sende logfilerne ikke tilgængelig Du kan stadig sende os et skærmbillede (hvis muligt), og så mange detaljer som muligt om problemet du oplever.

Android

Hvis du ikke kan åbne vores software, kan du stadig finde logfilerne manuelt.

For at gøre dette, skal du bruge en tredjeparts filmanager til filen. Hvis du ikke hat en installeret på din enhed, så kan du finde ASTRO File Manager i Google Play og installere den. Når den er installeret, åben ASTRO File Manager og følg disse trin:

  1. Under Fil Typer klik på enhver af de følgende filtyper Billeder, Musik, Videoer, Dokumenter eller Downloads (Apps skulle ikke kunne vælges)
  2. Klik på søgeikonet af (forstørrelsesglasset) i toppen af siden.
  3. I søgefeltet, skriv PokerStars eller FullTilt afhængig af hvilken software du har installeret og tryk på forstørrelsesglasset igen.
  4. Se resultaterne som en liste ved at trykke på symbolet under de tre prikker øverst til højre.
  5. Tryk på den følgende mappe: Hvis du bruger Full Tilt, erstat ”pokerstars” med ”fulltilt”, og hvis du bruger et forskelligt licens end .COM skift .COM endelsen til det rette licens f. eks for .UK vil det slutte på .UK):
    com.pyrsoftware.pokerstars.com
    eller
    com.pokerstars.com
  6. Tryk på mappen filer.
  7. Tryk og hold log.txt.0 filen, indtil den lyser op som valgt.
  8. Hvis der er en fil som hedder log.txt.1, tryk på den så den er valgt.
  9. Tryk på Mere øverst til højre (3 prikker) og klik Komprimere.
  10. På den Ny Komprimerede Fil, indsæt et navn for din zip fil og tryk Opret.

Filen er gemt som en zip fil i den mappe, og kan sendes til os via vores Kontakt kundeservice formular.

Sende os denne information

Logfilerne vil automatisk blive sendt til os, hvis du kan åbne vores software (ved at vælge SEND LOGFILER).

Send os resten af informationerne via vores Kontakt kundeservice formular:

Desktop/Hjemmeside
  1. Hjælp
  2. Kontakt os
Mobil

Tryk på Menu (Android) eller Mere (iOS), derefter:

  1. Indstillinger og værktøjer
  2. Support
  3. Kontakt kundeservice

Hvis du bruger PokerStars Next Gen appen:

  1. Tryk på Konto ikonet
  2. Hjælp
  3. Kontakt kundeservice

Ansvarsfraskrivelse: Vi leverer links til tredjepartshjemmesider og -produkter som en gestus til vores spillere, og The Stars Group hverken støtter eller tager ansvar for brugen af disse produkter og hjemmesider, som er uafhængige af The Stars Group. Vær opmærksom på, at nævnte oplysninger eller produkter bør bruges eller anbefales på egen risiko og efter eget skøn.

Feedback

Besvarede denne artikel dit spørgsmål?

Relaterede Hjælp-artikler