Hvad kan vi hjælpe dig med?

Lyd problemer i mobil appen

Hvis du oplever lyd problemer, skal du sikre dig at du har lyden til på mobil appen:

Tryk Mere (iOS) eller Menu (Android), derefter:

Indstillinger & Værktøjer → Bordindstillinger → Lyd

Hvis du bruger PokerStars Next Gen appen, tryk på Konto ikonet, derefter:

Indstillinger → Lyd

Tjek om Lyd muligheden er aktiveret. Dette skulle få lyden tilbage til normalt, når du spiller i et spil. Hvis ikke, genstart din mobilenhed.

Skulle du stadig ikke kunne høre lydene fra vores app:

  • Luk alle andre apps, der kører i baggrunden.
  • Frakoble alle høretelefoner.

Skulle problemet fortsætte, beder vi dig om at give os følgende oplysninger:

  • Spiller andre applikationer deres lyde?
  • Hvad er din enheds model?

Send os også logfilerne fra vores appen:

Load vores app på din mobil enhed og log ind.Tryk på Menu (Android) eller Mere (iOS) og derefter:

Indstillinger & Værktøjer → Kundeservice → Send Logfiler til Kundeservice

Hvis du bruger PokerStars Next Gen appen:

Konto ikon → Hjælp → Send Logfiler til Kundeservice → SEND LOGFILER

Det er vigtigt, at du sender os disse filer så hurtigt som muligt, da de vil blive overskrevet efter 48 timer.

Feedback

Besvarede denne artikel dit spørgsmål?

Relaterede Hjælp-artikler