Send mobile logfiler

Hvis du oplever problemer med vores app eller din Stars-konto, vil vi bede dig om at sende os de logfiler, som vores app generer. Vi kan derefter undersøge logfilerne for fejlbeskeder eller indikatorer, som kan forårsage problemet, og give dig den rette assistance.

Først venligst load vores app på din mobil enhed og log ind. Derefter tryk på Menu (Android) eller Mere (iOS) og vælg:

  1. Indstillinger og værktøjer
  2. Support
  3. Send Logfiler til Kundeservice

Hvis du bruger PokerStars Next Gen appen:

  1. Åben appen på din mobile enhed.
  2. Tryk på Konto Ikonet til at åbne Konto panelet.
  3. Vælg Hjælp derefter Send Logfiler til Kundeservice.
  4. Indtast yderligere oplysninger og derefter tryk SEND LOGFILER.

Dette sender automatisk filerne til os. Det er vigtigt, at du sender os disse filer så hurtigt som muligt, da de vil blive overskrevet efter 48 timer.

Feedback

Besvarede denne artikel dit spørgsmål?

Relaterede Hjælp-artikler