Hvad kan vi hjælpe dig med?

Forbindelsesproblemer med min iOS mobil app

At følge disse simple trin skulle hjælpe dig med at gendanne din forbindelse til vores software på din iOS enhed.

Internetforbindelse

Det kan virke indlysende, men lad os starte med din internet forbindelse. Tjek at du er forbundet til enten Wi-Fi eller et cellulær data netværk. Du skulle se ikonerne i toppen af din skærm.

Genstart

Det næsten trin er at genstarte din IOS enhed, ved at slukke den og starte den igen.

Genindstaller

Hvis at genstarte ikke løser problemet, så prøv at geninstallerer vores app. Du skal først fjerne appen ved at slette den fra din enhed. Derefter download den fra App Store igen og installer.

Kontakt Os

Hvis problemet fortsætter, så send os de følgende informationer via vores Kontakt kundeservice formular, og vi vil se hvad vi kan gøre:

  • Fejl beskeden
  • iPhone/iPad model
  • iOS version

Et link til formularen kan findes som følger:

Desktop/Hjemmeside

  1. Hjælp
  2. Kontakt os

Mobil

Klik på Mere, derefter:

  1. Indstillinger og værktøjer
  2. Support
  3. Kontakt kundeservice

Hvis du bruger PokerStars Next Gen appen:

  1. Tryk på Konto ikonet
  2. Hjælp
  3. Kontakt kundeservice

Feedback

Besvarede denne artikel dit spørgsmål?

Relaterede Hjælp-artikler