Forbindelsesproblemer med iOS-mobilapp

Hvis du følger denne nemme vejledning, bør du igen kunne få forbindelse til vores software på din iOS-enhed.

Internetforbindelse

Det kan virke indlysende, men lad os starte med din internetforbindelse. Tjek, at du har forbindelse til enten et wi-fi- eller mobilt datanetværk. Du bør kunne se ikonerne øverst på skærmen.

Genstart

Herefter skal du genstarte din iOS-enhed ved at slukke for den og tænde den igen.

Geninstallation

Hvis genstarten ikke løser problemet, skal du prøve at geninstallere vores app. Du skal først fjerne appen ved at slette den på din enhed. Herefter skal du downloade den igen i App Store og installere den.

Kontakt os

Hvis problemet fortsætter, efter du har fulgt disse trin, skal du sende os nedenstående information via softwaren, mobilappen eller vores hjemmeside.

  • Fejlmeddelelse
  • iPhone-/iPad-model
  • iOS-version

Feedback

Besvarede denne artikel dit spørgsmål?

Relaterede Hjælp-artikler