Hvad kan vi hjælpe dig med?

Anmeldelse af flere konti

Integriteten i vores spil er yderst vigtigt for os. Alle henvendelser om spillere med flere konti undersøges grundigt af en af vores specialister.

Du kan sende os de nødvendige oplysninger og skrive "Anmeldelse af flere konti" i emnelinjen. Så undersøger vi de pågældende konti grundigt.

Sådan finder du kontaktformularen:

Hjemmeside

  1. Hjælp og kundeservice
  2. Kontakt os

Desktop

  1. Hjælp
  2. Kontakt kundeservice

Mobil

Tryk på Menu (Android) eller Mere (iOS), og vælg derefter:

  1. Indstillinger og værktøjer
  2. Support
  3. Kontakt kundeservice

Vi skrider til passende handling, hvis vi finder, at de pågældende konti tilhører samme spiller. Af fortrolighedsmæssige årsager kan vi ikke oplyse dig om vores handlinger.

Feedback

Besvarede denne artikel dit spørgsmål?

Relaterede Hjælp-artikler