Send logfiler på Windows eller Mac

Hvis du har problemer med vores software eller din konto, skal du sende os de logfiler, som vores software genererer. Vi kan derefter gennemse filerne for fejlmeddelelser eller indikatorer på, hvad der kan forårsage problemet.

Logfilerne bliver overskrevet efter 48 timer, så send os filerne hurtigst muligt.

Sådan sender du dine logfiler automatisk

Åbn vores software (du behøver ikke logge på). I lobbyen vælger du:

Hjælp → Logfiler (husk at skrive dit brugernavn og alle oplysninger om, hvorfor du kontakter os) → SEND LOGFILER

Så sendes dine logfiler og din forklaring automatisk til os.

Send logfiler sammen med andre vedhæftede filer

Hvis du ønsker at inkludere andre filer (såsom skærmbilleder) og sende dem samme med dine logfiler, kan du gøre det manuelt. Åbn lobbyen, og vælg:

Hjælp → Logfiler → ZIP OG GEM

Gem filen på dit skrivebord (du skal måske navigere til skrivebordet, da standardmappen er sat til mappen med indstillinger).

Send os derefter logfilerne via vores software eller hjemmeside.

Du kan også få trinvis vejledning i denne video.

Feedback

Besvarede denne artikel dit spørgsmål?

Relaterede Hjælp-artikler