Hvad kan vi hjælpe dig med?

NETELLER: Fejlet indbetaling troubleshooting

Mulige grunde til at ens NETELLER indbetaling fejlede inkludere:

  • Ens NETELLER konto var ikke oprettet succesfuldt, og der er ikke nogen midler tilgængelige.
  • Man har ikke modtaget et bekræftelsesopkald fra NETELLER endnu.
  • Konto-ID’et, Sikkerheds-ID’et eller bekræftelseskode er indtastet forkert, (hvis man har aktiveret To trins bekræftelse på ens NETELLER konto, skal man bruge den seks-cifret bekræftelseskode fra Google Bekræftelses appen i stedet for Sikkerheds ID'et).
  • Ens NETELLER konto kan være under vedligeholdelse.

Kontakt NETELLER direkte, for være sikker at der ikke er nogle problemer med ens konto.

Hvis problemet fortsætter, så anbefaler vi at man bruger andre alternative indbetalingsmetoder tilgængelig i Banken.

Feedback

Besvarede denne artikel dit spørgsmål?

Relaterede Hjælp-artikler