Local Bank Transfers: indbetalingsvejledning (mobilenheder)

 

Du kan se, om betalingsmetoden er tilgængelig i dit land, hvis du logger på din Stars-konto og går til banken.

 

Vigtigt

  • Et forkert eller manglende referencenummer eller modtagernavn fører til, at din indbetaling går tabt eller forsinkes.
  • Vi opkræver ikke gebyrer for indbetaling med Local Bank Transfer, men din bank gør det muligvis.
  • Vi sender en e-mail til dig, når beløbet er indsat på din konto.
  • Tag højde for valutakurserne, så du ikke kommer under eller over dine nuværende indbetalingsgrænser.
  • I henhold til lovgivningen om bekæmpelse af hvidvask af penge tager vi ikke imod kontantindbetalinger eller bankoverførsler fra tredjepartskonti.

Gør følgende for at indbetale med Local Bank Transfer:

  1. Log på din Stars-konto.
  2. Afhængigt af din enhed:
    • iOS: Tryk på Bank nederst på skærmen.
    • Android: Tryk på menuikonet med de tre streger, og vælg Bank.
    • PokerStars Next Gen-appen: Tryk på Konto, og vælg Bank.
  3. Under fanen Indbetal skal du vælge Local Bank Transfer.
  4. Vælg eller indtast et beløb til indbetaling, og tryk på Indbetaling for at fortsætte.
  5. Efter indbetalingsvejledningen er vist og e-mailet til dig, har du to uger til at gennemføre indbetalingen.

Det kan tage 1-4 hverdage, før beløbet er indsat på din konto.

Vigtigt

Husk altid at logge rigtigt ud, før du lukker mobilappen:

  • iOS: Mere → Log ud
  • Android: Menuikon → Log ud
  • PokerStars Next Gen-appen: Kontoikon → Log ud

Hvis du bliver blokeret af systemet, bedes du vente 10 minutter, før du forsøger at logge på igen.

Feedback

Besvarede denne artikel dit spørgsmål?

Relaterede Hjælp-artikler