- Hjem
- >
- >
Local Bank Transfers: indbetalingsvejledning (mobilenheder)
Du kan se, om betalingsmetoden er tilgængelig i dit land, hvis du logger på din Stars-konto og går til banken.
Vigtigt
- Et forkert eller manglende referencenummer eller modtagernavn fører til, at din indbetaling går tabt eller forsinkes.
- Vi opkræver ikke gebyrer for indbetaling med Local Bank Transfer, men din bank gør det muligvis.
- Vi sender en e-mail til dig, når beløbet er indsat på din konto.
- Tag højde for valutakurserne, så du ikke kommer under eller over dine nuværende indbetalingsgrænser.
- I henhold til lovgivningen om bekæmpelse af hvidvask af penge tager vi ikke imod kontantindbetalinger eller bankoverførsler fra tredjepartskonti.
Gør følgende for at indbetale med Local Bank Transfer:
- Log på din Stars-konto.
- Afhængigt af din enhed:
- iOS: Tryk på Bank nederst på skærmen.
- Android: Tryk på menuikonet med de tre streger, og vælg Bank.
- PokerStars Next Gen-appen: Tryk på Konto, og vælg Bank.
- Under fanen Indbetal skal du vælge Local Bank Transfer.
- Vælg eller indtast et beløb til indbetaling, og tryk på Indbetaling for at fortsætte.
- Efter indbetalingsvejledningen er vist og e-mailet til dig, har du to uger til at gennemføre indbetalingen.
Det kan tage 1-4 hverdage, før beløbet er indsat på din konto.
Vigtigt
Husk altid at logge rigtigt ud, før du lukker mobilappen:
- iOS: Mere → Log ud
- Android: Menuikon → Log ud
- PokerStars Next Gen-appen: Kontoikon → Log ud
Hvis du bliver blokeret af systemet, bedes du vente 10 minutter, før du forsøger at logge på igen.
Feedback
Besvarede denne artikel dit spørgsmål?