Kort: mulige grunde til afvist indbetaling

Vi ved, hvor frustrerende det kan være, men nogle gange er de mest åbenlyse løsninger de rigtige!

Så her ser du nogle af de mulige grunde til, at dit kort bliver afvist:

  • Ukorrekt information: Tjek dine kortoplysninger, før du prøver igen.
  • Udløbet kort: Sørg for, at dit kort ikke er udløbet eller tæt på at udløbe.
  • Utilstrækkelige midler: Tjek din saldo, og prøv igen.
  • Kort spærret for transaktioner i forbindelse med onlinespil: Kontakt din bank for at høre, om de tillader onlinespiltransaktioner med koden 7995.

Hvis du leder efter en anden indbetalingsmetode, skal du blot gå til banken for at se alle tilgængelige metoder.

Har du brug for at fjerne dette kort som din Hurtig Indbetaling-metode, skal du gå til banken → Mere → Hurtig Indbetaling-indstillinger.

Hvis du vil tilgå banken fra vores hjælpcenter på hjemmesiden:

Webbank

Feedback

Besvarede denne artikel dit spørgsmål?

Relaterede Hjælp-artikler