Hvad kan vi hjælpe dig med?

Aktiver Casino spil

Grundet regulatoriske begrænsninger har alle lande ikke adgang til vores Casino. Men hvis vores Casino er tilgængelig i dit land, er en af de mest normale grunde til hvorfor Casino fanen og spillene ikke er vist i lobbyen af vores software, er at muligheden Vis Casino spil er deaktiveret på din konto.

For at gendanne denne fane:

Desktop
  1. Vælg Indstillinger fanen i højre side af hovedlobbyen.
  2. Vælg Lobby derefter Lobbyvisning
  3. Sæt flueben ved Vis Casino spil muligheden.
  4. Tryk på Anvend ændringer derefter OK.
Mobil
  1. Tryk på Mere knappen (IOS) eller menu knappen (Android).
  2. Vælg Indstillinger og værktøjer
  3. Klik på Generelle Indstillinger
  4. Sæt flueben ved Vis Casino spil muligheden.

Hvis de overstående trin ikke løste problemet, kontakt os igen ved brug af Kontakt Kundeservice formularen, og vi vil bekræfte hvis dit land er casino berettiget.

Et link til formularen kan findes som følger:

Hjemmeside/Desktop
  1. Hjælp & kundeservice
  2. Kontakt Os
Mobil

Tryk på knappen Menu (Android) eller Mere (iOS) derefter:

  1. Indstillinger og værktøjer
  2. Support
  3. Kontakt kundeservice

Feedback

Besvarede denne artikel dit spørgsmål?

Relaterede Hjælp-artikler