Hvad kan vi hjælpe dig med?

Indtast et søgeord eller en kort sætning angående dit spørgsmål i feltet herunder, så vises de mest relevante artikler.

Søg

Aktiver Casino spil

Grundet regulatoriske begrænsninger har alle lande ikke adgang til vores Casino. Men hvis vores Casino er tilgængelig i dit land, er en af de mest normale grunde til hvorfor Casino fanen og spillene ikke er vist i lobbyen af vores software, er at muligheden Vis Casino spil er deaktiveret på din konto.

For at gendanne denne fane:

Desktop
  1. Klik på "Indstillinger” i højre side af hovedlobbyen
  2. Vælg Lobby derefter Lobbyvisning
  3. Sæt flueben ved Vis Casino spil muligheden.
  4. Klik på "Anvend ændringer” derefter ”OK”
Mobil
  1. Tryk på Mere knappen (IOS) eller menu knappen (Android).
  2. Vælg Indstillinger og værktøjer
  3. Klik på Generelle Indstillinger
  4. Sæt flueben ved Vis Casino spil muligheden.

Hvis de overstående trin ikke løste problemet, venligst kontakt os igen ved brug af Kontakt Kundeservice formularen, og vi vil bekræfte hvis dit land er casino berettiget.

Et link til formularen kan findes som følger:

Website
  1. Hjælp og Support
  2. Kontakt os
Desktop
  1. Hjælp
  2. Kontakt kundeservice
Mobil

Tryk på knappen Menu (Android) eller Mere (iOS).

  1. Indstillinger og værktøjer
  2. Support
  3. Kontakt kundeservice

Feedback

Besvarede denne artikel dit spørgsmål?

Relaterede Hjælp-artikler