Forbindelsesproblemer med Android-mobilapp

Hvis du følger denne nemme vejledning, bør du igen kunne få forbindelse til vores software på din Android-enhed.

Internetforbindelse

Det kan virke indlysende, men lad os starte med din internetforbindelse. Tjek, at du har forbindelse til enten et wi-fi- eller mobilt datanetværk. Du bør kunne se ikonerne øverst på skærmen.

Genstart

Herefter skal du genstarte din Android-enhed ved at slukke for den og tænde den igen.

Se efter opdateringer

Hvis forbindelsesproblemet fortsætter, efter du har genstartet, skal du tjekke, om du har den seneste version af vores app ved at gå til:

Indstillinger → Apps → Alle

Vælg vores app.

Geninstaller vores app

Hvis der ikke er nogen opdatering, eller opdateringen ikke løser problemet, skal du prøve at geninstallere vores app. Du skal først fjerne appen ved at slette den på din enhed. Herefter skal du downloade den igen og geninstallere den.

Kontakt kundeservice

Hvis det ikke løser problemet, skal du sende os følgende oplysninger via vores software, mobilapp eller hjemmeside. Så forsøger vi at hjælpe dig:

  • Fejlmeddelelse
  • Modelnavn på smartphone/tablet
  • Android-version

Feedback

Besvarede denne artikel dit spørgsmål?

Relaterede Hjælp-artikler