Forbindelsesproblemer (desktop)

Hvis du har problemer med at oprette forbindelse til vores software, kan du forsøge følgende:

Genstart og gendan forbindelse

Genstart din computer, og sluk og tænd for alt netværksudstyr såsom modem, router og access points.

Når du har gjort det, skal du tjekke, at din internetforbindelse virker. Derefter åbner du vores software igen.

Yderligere tjek

Hvis problemet fortsætter, skal du tjekke, om du har en firewall eller lignende software installeret, og at den er konfigureret til at lade vores software få adgang til internettet.

Kontakt kundeservice

Hvis problemet fortsætter, efter du har fulgt disse trin, skal du sende os nedenstående information via softwaren, mobilappen eller vores hjemmeside.

  • Den fejlmeddelelse, du får (et skærmbillede er en hjælp).
  • Den firewall eller sikkerhedssoftware, der er installeret på din computer (f.eks. Norton, Panda, Avast eller AVG).
  • Logfilerne fra vores software. Disse filer bliver overskrevet efter 48 timer, så send dem til os hurtigst muligt.

Feedback

Besvarede denne artikel dit spørgsmål?

Relaterede Hjælp-artikler